[abc80] Abcbus SD med 160k floppy

Anders Jansson andj at hem.utfors.se
Sat Dec 3 14:55:40 PST 2016

Håhåjaja, jag har klantat mig så det tar en vecka till. Har monterat
74HCT20 istället för 21.

Ny firmware med två st 160k floppy med varsin image (abc_mo0.dsk och
abc_mo1.dsk).
Vore kanon om några som redan har ett ABCbus kort har tid att uppgradera
och testa lite.
https://www.abc.se/home/m8894/ABCbus/ABCbus_08/

Hälsn.
Anders