[abc80] PDF-manualer till ABC 806 och UFD-DOS

Anders Sandahl anders at abc80.net
Ons Okt 28 02:53:10 PDT 2015

Hej,

Nu har jag lagt ut och scannat en del Luxor relaterat. Jag har den
informationen på flera ställen så den riskerar inte att försvinna. Men jag
har också funderat på om det inte vore smart att lägga det på bitsavers
också.

Jag har scannat en del PDP-8 relaterad info som hamnat på bitsavers. Jag
har även läst in pappersremsor för PDP-9 som finns där. Jag har mailat
mina bidrag till Al Kossow  och det har gått ganska fort att få det
publicerat.

Jag har scannat mer än vad jag lagt ut på www.abc80.net och har tänkt att
scannat mer. Sen.

/Anders