[abc80] 8 tums skivor

Erik Isaksson exon at lysator.liu.se
Mon Juli 27 14:55:33 PDT 2015

ABCWin2 äter åtminstone i teorin 8-tums image:ar, har dock aldrig haft någon riktig att testa med. Så även för teständamål är det intressant. Men även om man lyckades skrapa fram en fungerande 838 eller vad driven nu heter, hur få över diskarna till image-format?
Mvh Erik

Sent from my Samsung device