[abc80] Ljud från kassettspelaren?

Andreas Gustafsson andreas.gustafsson at gmail.com
Tors Juni 26 08:45:20 PDT 2014

(sorry om detta meddelande kommer en extra gång, glömde trycka rätt reply)

OK, verkar som min idé inte var helt orealistisk då alltså! :)

Dock verkar det finans flera varianter av bandspelare, den jag har är
manuell medan vissa har motorstyrning tydligen?
Är dessa motorstyrda sådana att de stannar motorn när programmet laddat
färdigt? I så fall måste jag ju starta motorn igen inifrån programmet så
att den fortsätter att köra och man får med musikspåret också.

På min manuella spelare funkar det ju fint, där är det bara att lämna
play-knappen nere så kommer musiken att komma synkat och fint efter att
programmet startat.

/Andreas