[abc80] Tangenbords-IRQ

Fredrik Axtelius axtelius at gmail.com
Tis Juli 22 13:00:21 PDT 2014

Ja, precis. JR istf. CALL gjorde att det blev en RET utan att poppa HL och
DE. Nu fungerar allt som det ska.
CTRL+L = clear screen, sweet!

Nu ska jag försöka hooka in ett kommand på nått sätt...

SMARTAIDS föresten, de senare hade ju autostart vilket jag inte förstår hur
det fungerar. Var i minnet mappar dom in sig och trollar dom med bussen för
att få autostart?

-Frax