[abc80] Hårddisk till ABC80x

Anders Sandahl anders at abc80.net
Ons Aug 22 10:49:49 PDT 2012

Hej,

Om någon undrar över svaret på min hårddisk/Tranfor fråga så ser det ut
så här:

http://www.abc80.net/zz/luxor/DSC_9520.JPG
http://www.abc80.net/zz/luxor/DSC_9521.JPG

Kortet har hanar i båda ändar och gör att en vanlig ABC80 busskabel kan
användas tillsammans med ABC800 (jag har jämfört/testat Luxors med
Tranfors). Jag har inte fått ihop hårddisken ännu så jag vet inte om den
fungerar.

/Anders