[abc80] [ABC80] DOS-diskett

Anders Jansson andj at hem.utfors.se
Sön Aug 5 07:27:03 PDT 2012

Systemfiler för UFD finns här
http://www.devili.iki.fi/pub/Luxor/software/ABC-klubben/abc80/systempr/ufddos/
Det är inte Telediskformat på dessa filer.

Det kliar i fingrarna att läcka nyheten att Robert kopplat ett litet
SD-minne till ABC80! Den senaste månaden tog vi upp projektet att koppla
PIC32 till ABC80. Nu är han nog bortrest men här är ett av hans senaste mail
med en videolänk.

Ganska coolt va?
:-)))

Hälsn.