[abc80] Baud-rate och format kassettinterface?

Hallgrim rinjin13go at gmail.com
Ons Jan 12 08:58:31 PST 2011

Abc80 har ju en del terminalprogram som tillåter att man kan skicka och ta
emot filer med hjälp av zmodemprotokollet, så när du väl har fått över ett
terminalprogram till kassett med hjälp av AbcCAS så bör det gå att kicka
igång program på det sättet kanske.

Här är min lilla sida där jag har testat allt utom just detta
http://abc80databasen.blinkenshell.org/Terminalen.html

<http://abc80databasen.blinkenshell.org/Terminalen.html>
http://hem.fyristorg.com/hojg/ABC80terminal/index.html
<http://hem.fyristorg.com/hojg/ABC80terminal/index.html>