[abc80] Strulande ABC-800C

H. Peter Anvin hpa at zytor.com
Fre Okt 29 09:12:15 PDT 2010

On 10/29/2010 01:25 AM, Anders Sandahl wrote:

> Ja det är rätt, i stycklistan i servicemanualen står det mer exakt
> TMS4116-20N.
>
> Jag har inte hittat någon orginal servicemanual så jag har inte brytt
> mig om att scanna den... Får väl scanna kopian då.

Jag har en scannad servicemanual... vet inte vem som scannat den men det
är en väldigt bra scan.

Har börjat ladda upp vad i dokumentationsform jag har till:

	http://www.abc80.org/docs/

Inget av detta utom kontrollern.pdf är originalscannat av mig... ibland
är det enda jag gjort att konvertera till PDF, ibland inte ens det, men
det är lika bra att jag lägger vad jag har någonstans på nätet...

	-hpa

--
H. Peter Anvin, Intel Open Source Technology Center
I work for Intel.  I don't speak on their behalf.