[abc80] PIC32 och Re: eZ80

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Sat Okt 23 15:43:22 PDT 2010

> funktionalitet i Ethernetmodulen?
Inte just det kortet jag har.... Det var ett billigt/tidigt kort helt utan
ethernet!

> Fundera gärna på att använda busy-signalen trots allt. Annars låser man
> väl upp all annan interrupthantering? Jag tycker det borde gå att OR-a
Hmmm, jo det är kanske sant att om man är inne i ett annat interrupt just
när interruptet för läsning/skrivning kommer så missar man det. Kanske?
Eller har man flera nivåer? Jag disablar ju bara det egna interruptet i
interruptrutinen och inte några andra... Ska kolla lite datablad och se
exakt vad som händer. In-interruptena som är de mest kritiska går ju trots
allt som nivå 7.