[abc80] ABC8000

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Sat Okt 23 14:51:39 PDT 2010

Coolt! Då ska vi bara börja hacka lite demos? ;)

Fast när vi ändå snackar 68000 funderade jag just idag på att emulera även
disk till ABC1600:an med pic32:an. Disken i min 1600 lät förskräckligt
senaste gången jag bootade upp den (och jo jag har backup), och det vore
ju kul att hacka lite ABCenix också.....

Robert