[abc80] Hallå, hej

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Mon Okt 11 14:36:03 PDT 2010

njaaaa bacfiler KAN vara maskinkod - det fanns ett satt att koda illegala
basicintr sa att tolken lurades att lasa in saker direkt i minnet dvs man
kunde forst ha lite vanlig binarkodad basic o sedan ett sjok maskinkod!
all laddades med load. jag TROR att programmet embmake i programbanken gor
nat liknande men det ar sa daligt dokumenterat...

robert - som vantar pa svenskt tgbord till ipad! ;)