[abc80] Hallå, hej

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Sön Okt 10 13:48:58 PDT 2010

jag har också använt ass/ted paketet i emulator för att skriva en del
snuttar - ass är ju bra eftersom det kan generera många utformat tex bac
format som läses in med load.

har länge velat skriva något som gör maskinkods .bacar från tex hexfiler
(tex gjorda med sdcc eller z88dk) men inte hittat ngn bra dok...

kul att det är fler (och fler!) som hackar abc!

robert