[abc80] Diskettstation till ABC-80

anders at abc80.net anders at abc80.net
Tis Aug 24 22:47:31 PDT 2010

Hej,

Det är nog inget fel på den, du behöver ett annat PROM på ditt styrkort
för att köra den driven. Den har BASF drivar, den andra har MPI.

Om du har EPROM och brännare så kan du få rätt fil av mig!

Min brännare är inte kompatibel med en PC utan ISA slot...

Har du inte extra RAM på ditt minneskort? Jag hittar ingen bild på det,
fanns det en sådan?

/Anders