[abc80] Diskettstation till ABC-80

Anders Sandahl anders at abc80.net
Fre Aug 20 10:26:20 PDT 2010

Hej,

Jag har ju lovat och scanna servicemanualen till diskstationerna, jag
trodde jag hade mailat en länk.Vår site har inte blivit uppdaterad med
pdf:en ligger där!

http://www.abc80.net/docs/luxor/flexskiveenhet_serviceman.pdf

Där finns det schemor! Fast inte på något kontrollerkort med DMA,
tillverkade luxor ett sådant. Var det inte MYAB eller likande som gjorde
en "snabb" kontroller?

/Anders