[abc80] ABC80 kasettrutiner

Anders Jansson andj at hem.utfors.se
Tis Okt 13 16:21:49 PDT 2009

Kanske en animerad kasettbandspelare i ett separat fönster? Inläsning till ABCWin och även ut till riktig ABC80 som kan köra ett
kommunikationsprogram mot ABC80FPGA. Det borde göra succe på en retromässa! Hehe, skruva upp volymen :-))

From: "Erik Isaksson" <exon at lysator.liu.se>
Subject: Re: [abc80] ABC80 kasettrutiner
Jag tar gärna emot idéer på hur kassettemuleringen kan fungera mot
windows-filsystemet, det känns inte helt uppenbart hur man ska göra.

/ E