[abc80] Fwd: abc80 på DE1 (fpga-kort) - henger?

Torfinn Ingolfsen tingox at gmail.com
Tis Nov 24 13:32:04 PST 2009

Hei,

2009/11/24 H. Peter Anvin <hpa at zytor.com>

> Undrar om du skulle ha något emot att skicka mig kortet som inte
> fungerade... jag undrar vad det är för fel.

Jeg har testet alle kortene fra første runde (det var 3 forskjellige) på
nytt etter at jeg fikk abc80'en til å virke.

Noe må jeg ha gjort feil i første runde (selv om jeg ikke vet hva), for nå
virker de - alle sammen.

Eneste forskjell jeg vet om, er at jeg har oppgradert Xubuntu (på maskinen
som jeg brukte til å skrive kortene med) fra 8.10 til 9.10, men det burde
ikke bety noe.
--
mvh
Torfinn Ingolfsen