[abc80] Re: Hjälp att identifiera några kort till ABC-maskiner...

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Ons Juni 10 01:50:00 PDT 2009

Coolt med ABC1600:an... Jag har som sagt en massa diskar i telediskformat
och servicemanual som jag så småningom tänkt lägga upp på nätet (kanske
för en MESS-emulator?). Projektet lär nog ta över sommaren då det ska
organiseras och scannas lite...

Har också en ABC1600 som funkade för några år sedan, men den har inte
varit påslagen på länge och står undanpackad...

Hälsningar

Robert