[abc80] Funkar fint på mac! (Re: ABC80 DE1-15: filöverföring via printerporten)

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Sön Jan 18 14:29:39 PST 2009

Hej på er!

Tänkte bara berätta jag testat den senaste versionen av ABC80 i de1 med
filöverföring, och det funkar finfint även med abcprintd på mac. Förutom
att konstanten "B460800" inte är definierad (kommenterade bort den raden
så länge) var det bara att skriva "make" - sen är det bara att ladda  och
spara filer på prb: direkt från mac:en! Klart coolt och väldigt
användbart!

Är det bara jag som kör DE1:an, eller finns det fler som sitter och hackar
med en därute? ABC80 har i alla fall aldrig varit roligare! ;-)

Robert