[abc80] abc80 på fpga-kortet de1 - Första howto-utkast med fakta utan pedagogik

Torfinn Ingolfsen tingox at gmail.com
Sön Aug 2 13:03:44 PDT 2009

2009/8/2 H. Peter Anvin <hpa at zytor.com>

> Har du provat att köra på 3 MHz?

Ja. Jeg har prøvd alle hastighetene - det gjjør ingen forskjell (som jeg kan
merke ihvertfall)
Jeg har prøvd med
- 40 / 80 column mode
- invertert / normal video

Nå har jeg også prøvd med et (rett formatert, forhåpentligvis) Sdkort i -
jeg ser at den forsøker å lese på det, men ellers skjer det ikke
noe.forskjellig (og ja, jeg har husket på å sette SW0 opp når jeg har
SDkortet i)

Det eneste jegv ikke har prøvd er å bruke .pof filen istedet for .sof filen.
Men det burde ikke bety noe, eller?
--
mvh
Torfinn Ingolfsen