[abc80] ABC-806

Anders Sandahl anders at abc80.net
Tis Sep 23 13:08:15 PDT 2008

Hej,

Jag har den här. Jag har börjat scanna, men det tar lite tid. Den är 164
sidor, jag är på sidan 25.

Jag tycker att det är på tiden att någon samlar ihop all mjukvara.
Disk-image:ar är väl bäst då vissa program var kopieringsskyddade. Jag har
gjort lite kopior med ett PC-program som heter 22-disk och körs under dos,
men det är mer än 10-år sedan. Finns det något modernare?

DD i linux någon? Eller något liknande under windows?

Jag kan ta vara på dem, är det intressant?