[abc80] HÃ¥rdvaruprojekt...

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Sat Nov 15 17:30:46 PST 2008

När det gäller video - kan man inte göra som luxor, och ta en TV? Det
borde i alla fall funka på den här sidan atlanten. Jag har kört min abc
mot min tv vid något tillfälle. Det funkade om man kopplade ihop synk och
videosignalen med ett par motstånd...

Kan tänka mig att inhandla ett DE1 ganska omgående så vi kan sätta igång!
Någon mer på listan som känner sig manad? För övrigt kanske vi snart ska
ta diskussionen av listan om det blir för mycket detaljsnack? Men det är
ju kanske inte överdrivet mycket trafik...

Robert