[abc80] ABC80 i DE1 version 4

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Mon Dec 29 14:58:03 PST 2008

Då var det ju inget uppenbart fel i alla fall... Har testat olika
switchkonf. När sw0 är av så kommer jag förstås bara in i basic. När den
är på så ser jag diskaccess och så hänger sig allt (samma oavsett
sw1-positionen). Tror nog mer på att det är något fel med
sd-kontrollern/sd-kortet än själva data som ligger på kortet (för då borde
man väl få abort 48 eller liknande...?)

Ska testa lite mer, men har du något bra tips så säg gärna till!

Hälsningar

Robert