[abc80] ABC80 i DE1 version 4

juhasz at abc.se juhasz at abc.se
Mon Dec 29 13:37:18 PST 2008

Hej igen!

Kan berätta att jag nu har testat på min DE1:a med ver DE1-7. Fick det att
fungera men ej sd-kortet... Har jag missat något eller behöver sddrom.bin
läggas in i flashminnet också förutom abc80rom.bin? Jag hittar ingenstans
där den läggs in, men kan ju missat det.

Testade också med ett sandisk (gammalt ej sdhc 512M) kort... Jag lade in
den senaste abcdisk-imagen med dd direkt på kortet - antar att det är så
det är tänkt? (/dev/disk1 på min mac)

Hälsningar

Robert