[abc80] Använd datorn som bandspelare till din ABC80

Erik Isaksson exon at lysator.liu.se
Mon Dec 1 14:13:44 PST 2008

Ah, se där, man lär sig något nytt varje dag/kväll :-) Jag trodde nog
att även 9-pin standarden var äldre än både ABC och PC...
Beskrivningen av V24:-parametrarna finns i nåt dokument på Sami
Rautiainens sida, om jag inte minns fel.

Vad gäller ABC-net har jag ingen aaaning, kanske går att
reverse-engineera? Det dyker upp andra namn i huvudet dessutom, CAT-net
och Lux-net, är det samma sak eller nåt helt annat? Eller har jag hittat
på dem själv?

/ E