[abc80] Nu ute: ABCWin2

jesper Engberg jesper at barra.se
Ons Sep 6 11:17:50 PDT 2006

Angående den "blurriga" fonten, jag kör två skärmar av samma modell, den
ena ansluten via VGA och den andra via DVI. Har jag emulatorn helt på
skärmen med VGA så är fonten "blurrig, men så fort någon del av fönstret
ligger på andra skärmen så blir texten skarp. Nån teori om varför det är så?

Var ett tag sen jag körde mina abc80 nu, (har tre som ligger). Hur laddar
man in program? Load?

Kul att det finns folk med för mycket tid över ;-)

/Jesper