[abc80] Hej på er och Gott Nytt År

Anders Bengtsson anders at abc80.net
Tis Jan 3 03:41:39 PST 2006

Hej,

Angånde kablar så finns det info. Kolla på:

http://www.abc80.net/Datorerna/Luxor/Luxor_HW_Info/Luxor_kablar/luxor_kablar.html

Jag har vid något tillfälle fått frågan innan och då reverse engineer:at.

Insåg dock att det inte står om det ska vara hona-hane i respektive ända.
Men det syns ju på korten...

/Anders