[abc80] ABC rensning

Bjorn Jansson bjorn.jansson at fro.se
Fre Dec 8 12:45:12 PST 2006

Hej...

Måste rensa och göra mig av med de sista ABC sakerna..

Sista tjinget innan de går till tippen.

3 st ABC 802 2 st utan bild med datordelen troligen ok och en okänd status

2 st ABC 806 fungerade sist jag testade dem

1 st ABC 812 ingen bild om jag minns rätt

6 st ABC 77 tangenbord

1 Tranfor expansionslåda fungerade sist jag testade dem

1 ABC epansionslåda (märkt felaktig ej testad)

1 st Transfor explåda + diskdrive (motsv ABC 830?)

Med sorg i hjärtat finns det även an ABC 80 inkl gamla kassettbandaren och
skärm använd men med originalkartonger och i hyfsat skick.

Någon som behöver något och vill rädda innan tippen?

Hör av er snabbt!
Hämtas i Örebro, ev kan transport ordnas till Kumla, Katrineholm eller
Älvsjö trakterna.
Först till kvarn...

Mvh
Björn Jansson