[abc80] Servicemanual, Mikrodatorn ABC

Anders Bengtsson anders at abc80.net
Sat Dec 2 04:16:23 PST 2006

Hej!

Jag har kört lite med scannern. Kom just över en servicemanual till ABC80
som jag var tvungen att scanna! Jag har även servicemanualerna till de
övriga ABC80x datorerna, då även till de flesta floppy kontrollers, drive:ar
mm. De kommer också bli scannade om intresse finns.

De här (Mikrodatorns ABC och Servicemanualen) kommer jag lägga ut på vår
sida inom kort (nåja). Ni får länkarna här om ni känner er sugna.

http://www.abc80.net/docs/luxor/abc80_servicemanual.pdf

http://www.abc80.net/docs/luxor/Mikrodatorns_ABC.pdf

BTW, är det någon av er som har någon kuriosa/kunskap runt DIAB
DS90/ABC9000?