[abc80] Minneskarta

Bjorn Jansson bjorn.jansson at fro.se
Fre May 16 21:56:04 PDT 2003

> PDF:er vore ju trevligt.  Mycket av 800'ans information finns ju scannad
> nu, men det finns inte mycket on 80'an.

Vilka delar är intressanta?

Visst kan jag pdf:a  men det tar ju en bra stund att göra allt....

Vilka böcker är intressanta och vilka delar?

Jag har
blå boken ABC om Basic 216 sidor, är ju mest om Basci programmering
Gula boken ABC om programmering 201 sidor + programmeringskortet Basic + lite mer
"blå vita" boken Avancerad programmering på ABC80 221 sidor Joystick m.m.
Microdatorns ABC, Gunnar Markesjö 234 sidor..mycket hårdvara!!!

Så det blir ju mycket att scanna... men visst några kaptiel går ju bra...

Vilken bok skall jag börja med?

///Björn